Jan Markink en zijn team maken Gelderland nóg mooier

"Met veel trots presenteer ik u de kandidatenlijst van VVD Gelderland (bijlage) voor de Statenverkiezingen van 2019. Dit team heeft alles in huis om Gelderland nóg mooier
te maken. Ervaring, enthousiasme en vernieuwende ideeën zijn volop aanwezig. Ik ben trots op deze ploeg, waarin het beste uit alle streken van onze provincie samenkomt”, aldus lijsttrekker Jan Markink tijdens de drukbezochte ledenvergadering in Westervoort op 21 november.

Nieuwe kansen voor inwoners en bedrijven
“We zien dat de wereld om ons heen snel veranderd. Nieuwe kansen lonken voor Gelderse inwoners en bedrijven. Ik denk dan bijvoorbeeld aan al die innovaties die ons leven steeds comfortabeler maken”, zegt Jan Markink tijdens de presentatie van het verkiezingsprogramma (zie bijlage). “De VVD ziet tegelijkertijd dat er ook grote vraagstukken zijn. Hoe zorg je er bijvoorbeeld voor dat er voldoende woningen zijn of hoe bewaken we dat de omschakeling naar schone energie voor iedereen betaalbaar blijft? Ons programma geeft hiervoor uitstekende handvatten, waarbij we nadrukkelijk willen inzetten op wonen, werken, veiligheid en bereikbaarheid.”

Energieke mix
“Ik kijk er zeer naar uit om samen met de kandidaten aan de slag te gaan met de campagne. Er is sprake van een energieke mix van enthousiaste VVD-ers en mooie speerpunten. We streven ernaar om weer de grootste partij in Gelderland te worden zodat we onze mooie provincie nog een stukje liberaler kunnen maken”.

Voor meer informatie, kunt u contact opnemen met VVD Campagneleider Frederik Peters op het nummer: 06 – 17 47 37 15.

Op de eerste foto de aanwezige kandidaten bij de ALV op 21 november jl.
Op de tweede foto de eerste tien kandidaten.