Kiezers bedankt! De VVD heeft het in Gelderland en Overijssel grandioos gedaan!

Kiezers bedankt! Het harde werken van de afgelopen maanden maar ook in de 4 jaar hiervoor in al die gemeenteraden in Gelderland en Overijssel, heeft zijn vruchten afgeworpen. De inzet van onze raadsleden en wethouders in de afgelopen bestuursperiode en de campagnes die zijn gevoerd de laatste maanden, hebben ertoe geleid dat de VVD hele mooie resultaten heeft geboekt!

In Apeldoorn, Lingewaard en Rheden is de VVD zelfs de grootste partij geworden! Dat is een felicitatie waard! Daarnaast zijn er in maar liefst 29 gemeenten meer zetels behaald dan in 2014! Een prachtig resultaat! In 31 gemeenten hebben we het aantal zetels weten te handhaven. Helaas hebben in 9 gemeenten zetels moeten inleveren maar ook daar gaan we weer voor knokken.

Om u een compleet beeld te geven, treft u als bijlage een overzicht aan van de resultaten in alle gemeenten in  Gelderland en Overijssel.

De VVD Statenfractie Gelderland en Gedeputeerden Jan Markink en Conny Bieze wensen alle gekozen raadsleden heel veel plezier toe in hun mooie volksvertegenwoordigende rol en veel succes bij de coalitie-onderhandelingen. En nu ... aan de slag!