Rondleiding Provinciehuis op 28 maart a.s. GEANNULEERD!

LET OP SVP: Vanwege te weinig aanmeldingen gaat de rondleiding door het Provinciehuis op 28 maart a.s. niet door!

Met veel plezier nodigt de VVD Statenfractie Gelderland jullie, mede namens onze Gedeputeerden Jan Markink en Conny Bieze, uit om deel te nemen aan de rondleiding door het vernieuwde Huis der Provincie aan de Markt in Arnhem op woensdag 28 maart a.s., om 16.30 uur.

Daarmee treden jullie in de voetsporten van Koning Willem Alexander die op woensdag 20 september 2017 samen met de Commissaris van de Koning, de heer Cornielje het gebouw feestelijk heeft geopend (zie foto bovenstaand).

Het programma, dat geen kosten met zich meebrengt, ziet er als volgt uit:

16:30 uur: Verzamelen bij de receptie van het Huis der Provincie. Ontvangst met koffie / thee en lekkers.
Welkomstwoord door VVD Gedeputeerde Jan Markink, bestuurlijk verantwoordelijk voor het nieuw- en verbouwproject.

16:50 uur: Rondleiding door het gebouw.
Waarom is voor de constructie gekozen om 1 gebouw te maken van de oudbouw en nieuwbouw, hoe ervaart men het werken in de nieuwe setting, wat zijn de bijzonderheden die zijn verwerkt, hoe duurzaam is het gebouw en hoe wordt omgegaan met energie, wat is de gedachte achter bepaalde keuzes etc. Uiteraard zal er ook een bezoek worden gebracht aan de gerenoveerde Statenzaal.

18:00 uur: Informele borrel, in aanwezigheid van een aantal VVD-Statenleden.
Korte inleiding door een van hen over het werk in de Provinciale Staten. Indien daaraan behoefte is kunnen plenair nog actuele onderwerpen die spelen in de gemeenten en gerelateerd zijn aan de provincie besproken worden.

19:00 uur: Gezamenlijk eten op eigen kosten in restaurant De Staat aan de Markt in Arnhem. Uiteraard is dit facultatief.

Aanmelden voor de rondleiding en/of het diner (op eigen kosten), kan bij Birkitta Kortes, Fractiemedewerker van de VVD Statenfractie Gelderland op het mailadres: vvd@ps.gelderland.nl. Er is maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar dus wacht niet te lang met aanmelden.